کیفیت تقویم رومیزی به چه عواملی بستگی دارد؟
نوشته شده توسط : حسین احمدی

از جمله محصولات تبلیغاتی که یکی از ابزارهای اطلاع رسانی روز و مناسبت ها است ، تقویم رومیزی است. صحافی یکی از مهمترین قسمتهای تقویم رومیزی است. این نوع صحافی نیز باید بطور منظم و دقیق انجام شود. برای تنظیم دقیق تصویر در کادر ، کافیست لایه "Spring Image" را مانند شکل زیر روی لایه "Square" قرار دهید و سپس موس را بین دو لایه قرار دهید و کلید "Alt" را فشار دهید و کلیک کنید ، این لایه ایجاد شده به عنوان "Clipping Mask". همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ، هنگام طراحی تقویم رومیزی در فتوشاپ ، به تاریخ هایی می رسیم که به دلیل نوع طراحی ، مربوط به ماه های قبل یا بعد از آن است. روند تولید تقویم رومیزی به این صورت است که پس از سفارش مشتری به چاپخانه مورد نظر ، روند طراحی صفحات آن آغاز می شود و پس از اتمام طرح ، سفارش چاپ و تحویل مشتری می شود.

وقتی گیرنده می بیند که افراد دیگر بعد از او تقویم را به صورت رایگان از شما دریافت می کنند ، ذهنیت وی پیشنهاد می شود که این هدیه فقط جنبه تبلیغاتی دارد و ارزش کمی ندارد. با توجه به اینکه یکی از مهمترین دغدغه های مشتریان دریافت به موقع تقویم رومیزی (نمونه کارها) است ، بهتر است ثبت سفارش خود را به تعویق نیندازید. یکی از مهمترین دلایل تبلیغات موثر و مفید بودن تقویم با استفاده از تقویم رومیزی پیچیده را می توان مقرون به صرفه دانست. مقاومت استاتیک بسیار بالا مقاومت یکی از مهمترین ویژگی های پایه خوب است.

کیفیت چاپ و رنگ های زنده به طراحی شما جان بخشیده و تقویم رومیزی شما را به جذابیت خاصی تبدیل می کند. و اگر مجبور به طراحی هستید ، مهر متین به شما اطمینان می دهد که طراحان متخصص مجموعه تا پایان کار طراحی با شما خواهند بود. برای ارزان شدن تقویم رومیزی چه کاری می توان انجام داد؟ تقویم رومیزی یکی از گزینه هایی است که در هر دسکتاپی یافت می شود و همه به آن نیاز دارند. این بهترین گزینه برای شما خواهد بود. به دلیل فضای بسیار مناسب و تعداد زیاد ورق ، این مدل تقویم رومیزی گزینه خوبی برای مشتریانی است که تعداد محصولات آنها زیاد است.

تنوع در طراحی: طراحی و ارائه این محصول به حدی زیاد است که گاهی انتخاب نوع خاصی از آن دشوار است. قیمت تقویم رومیزی چوبی با توجه به تعداد ورق ، تعداد دقیقه چاپ لیزر بر اساس تقویم و مدل اصلی مورد استفاده در ساختار آن و اندازه اصلی محصول تعیین می شود. 2. از نظر شکل ظاهری ، تقویم میز چوبی دارای چندین نمونه است و هر نمونه با توجه به طرح خود دارای شکلی است. در واقع ، یکی از ایده های خلاقانه در بازاریابی استفاده از تقویم رومیزی است که می تواند در شرایط خاص مورد استفاده قرار گیرد. مشهورترین تقویم رومیزی را می توان تقویم رومیزی با پایه ای که روی پایه مثلثی سوار شده است ، نامید. معمولاً یک پیشخوان قمری است و دارای ورق های 12 تا 13 اینچی است که از 170 یا 200 گرم شیشه استفاده می کنند.

در مجموع 135 گرم کاغذ براق در طراحی و چاپ تقویم رومیزی هفتگی استفاده می شود. برای پایه می توانید از پوشش های مختلفی مانند جلد سخت یا 135 گرم سلفون براق با الگوهای چاپی یا ساده یا چاپ 4 رنگ استفاده کنید. قطعاتی از قبیل پایه تقویم ، بالای هر صفحه ، پشت هر صفحه ، صفحه فلزی پایه و حتی فضای داخل پایه را می توان مطابق با خواسته شما طراحی و تولید کرد. بقیه مقاله را بپوشانید تا فضای کار کمتر شلوغ شود. طرز کار با کیفیت بالا: اگر در طراحی و تولید تقویم رومیزی مشکلی در بودجه وجود نداشته باشد ، می توان از بهترین مواد در این تقویم استفاده کرد. تقویم رومیزی علاوه بر کیفیت و طراحی خاص و ماندگاری بالا ، در مقایسه با سایر هدایای تبلیغاتی از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.

تقویم رومیزی یکی از هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت و کاربردی است. محصولاتی که به عنوان هدایای تبلیغاتی تولید می شوند جنبه صرفاً تبلیغاتی دارند و با در نظر گرفتن درخواست داوطلبان تولید می شوند. با زمینه های تبلیغاتی خود هماهنگ باشید ، استفاده از آنها را در کار فراموش نکنید. و همه از تقویم چه در خانه و چه در محل کار استفاده می کنند. همین کار را می توانید با ترکیبی از متن و تصاویر در بالای هر ماه انجام دهید. تقویم رومیزی گردشگری 1400 کد 4010 نمونه ای از تقویم های رایج است که می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

آیا تقویم رومیزی یک هدیه با دوام و جهانی است؟ آخرین نکته تیراژ تقویم رومیزی است که به نوع چاپ و کاربرد تقویم نیز بستگی دارد. فکر نکنید که مشتریان عادی شما را ترک نمی کنند. با توجه به اینکه از انواع تقویم رومیزی (کیف پول) به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده می شود ، بهتر است به دستگاه های اتصال معتبری رجوع کنید که دارای مدرن اما تجهیزات صحافی برای سفارش چاپ به طوری که محصول نهایی بتواند با بالاترین کیفیت چاپ شود. بهتر است کمی شیدایی در توزیع تقویم های خود صرف کنید و ارزش هدیه خود را در ذهن مخاطب افزایش دهید.





:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: